Kabina
	 
	Przede wszystkim warto zauważyć ciekawy wygląd maski, ale też nową i jak przekonuje producent, a my się z nim zgadzamy, wygodniejszą kabinę. Wchodzimy do niej przez duże jednoczęściowe drzwi. Otwierają się one szeroko, zatem wygoda przy wsiadaniu jest zapewniona.
	 
	
	
					
				 
			
				
			
			
				Od 2015 roku ciągniki Kubota serii M o mocach od 64 do 140 KM będą otrzymywały gwarancję wynoszącą 3 lata lub 4000 motogodzin. Dotychczas obejmowała ona traktory, które nie przepracowały 3000 motogodzin.   Przedłużona do 4000 mth...			
			
		 
	 
 
	Choć okno dachowe jest wręcz małe, to przy pracy z ładowaczem czołowym nie powinniśmy mieć kłopotu z widocznością na maksymalnie podniesione ramię. Górna krawędź przedniej szyby nie jest bowiem zasłonięta przez okap dachu.
	 
	W standardowym wyposażeniu kabiny mamy klimatyzację, odchylany na boki fotel z amortyzacją pneumatyczną oraz podłokietnik. Natomiast wyposażeniem opcjonalnym jest np. siedzenie dla pasażera. Troszkę za mało jest w kabinie schowków, a szczególnie brakuje takiego zamykanego na ważniejsze dokumenty. Plastikowa kieszeń za siedziskiem operatora na pewno go nie zastąpi. Odwracając się do tyłu w lewą stronę, łatwo zauważymy wlot powietrza, za którym umieszczone są filtry. Ich wymiana jest zatem łatwa i nie potrzeba do niej narzędzi. Nakrętki z uzębieniem z powodzeniem okręcimy palcami. 
	 
	Oświetlenie robocze składa się z czterech dużych reflektorów umieszczonych pod dachem. Choć są to tylko cztery lampy, to są one sporych rozmiarów i na dodatek można regulować ich położenie. Dlatego nie powinniśmy się obawiać o ilość światła wokół ciągnika podczas pracy nocą.
	 
	Analogowe zegary i mały wyświetlacz na desce rozdzielczej są czytelne i łatwe do zrozumienia. Troszkę inaczej wygląda sprawa z wyświetlaczem na prawym panelu. Informacje na nim pokazane są czytelne i nie można mieć do tego najmniejszych zastrzeżeń. Co ważne, jest ich sporo, np. przeliczenie powierzchni obrobionej, przejechanych kilometrów oraz spalanie chwilowe i średnie. Natomiast do nawigacji po tym wyświetlaczu za pomocą przycisków na lewej jego stronie trzeba się przyzwyczaić. Naszym zdaniem jedną z najprzydatniejszych funkcji komputera pokładowego jest kalendarz. W nim możemy sprawdzić, ile godzin danego dnia przepracował ciągnik i ile paliwa spalił nawet do czterech miesięcy wstecz. Zatem jeśli mamy wątpliwości co do tego, ile godzin ciągnik przepracował np. w zeszłym miesiącu, zawsze możemy to wywołać na wyświetlaczu.
	 
	Podsumowując – Kubota M135GX należy do grupy mocnych kompaktowych ciągników, które z powodzeniem mogą stanowić podstawowy ciągnik dla gospodarstwa średniego, jak i lżejszy dla gospodarstwa dużego. Jego zwrotność sprawdza się w każdej pracy. W kabinie nie znajdziemy nadmiaru luksusu, ale z drugiej strony jest wszystko, co potrzeba.
	 
	Zdaniem Roberta Halickiego z firmy 44tunning.pl:  – Jest to nietypowa jak na ciągnik rolniczy jednostka napędowa, gdyż ma pojemność 6.1 l przy  czterech cylindrach. Niestety pomiar na hamowni pokazał moc odbiegającą od deklarowanej przez producenta. Zmierzona moc maksymalna wyniosła niecałe 110 KM.
	Jak zauważa przedstawiciel firmy przeprowadzającej badanie mocy, zastosowany w układzie wydechowym filtr DPF jest obciążony rosnącą ilością cząstek stałych (sadzy). Trzeba zatem dbać o jego prawidłową regenerację, czyli wypalenie tych cząstek w filtrze. Układ chłodzenia powietrza dla turbiny przy ciągniku wyposażonym w układ recyrkulacji spalin jest mocno obciążony, więc trzeba szczególnie dbać o jego czystość i sprawność. Krótko mówiąc, nie zapominać, że mamy filtr powietrza silnika.
	 
	Pomiar hałasu przeprowadził Przemysłowy Instytut Maszyn Rolniczych w Poznaniu za pomocą analizatora hałasu i drgań SVAN912, według normy PN-EN ISO 11201:2010. Kubota M135GX uzyskała wynik 61,9 dB przy obrotach jałowych. Przy 1800 obr./min do uszu operatora dobiega hałas z natężeniem 71,1 dB. Po załączeniu WOM-u na 540 obr./min, czyli ustawieniu silnika na 2000 obr./min, do uszu operatora dobiegał hałas na poziomie 76,1 dB. Można zatem z powodzeniem powiedzieć, że japońscy konstruktorzy postarali się, aby w kabinie było cicho.
	 
	Dane fabryczne ciągnika Kubota M135GX
	
		
			
				| Silnik | Czterocylindrowy, turbodoładowany, z intercoolerem, Common Rail, Euro IIIB | 
			
				| Pojemność (l) | 6,1 | 
			
				| Moc (KM) | 140 wg normy 97/68/EC | 
			
				| Moc na WOM  (KM) | 119,7 | 
			
				| Maks. moment obrotowy (Nm) | 566,5 przy 1200 obr./min | 
			
				| Pojemność zbiornika paliwa (l) | 190 | 
			
				| Przekładnia | Intelli-Shift | 
			
				| Liczba przełożeń (przód/tył) | 24/24 (32/32 z opcjonalnymi biegami pełzającymi), 8 biegów przełączanych pod obciążeniem (z trybem automatycznym) | 
			
				| Rewers | elektrohydrauliczny | 
			
				| WOM | 540/1000, załączany elektrohydraulicznie | 
			
				| Wydajność pompy hydrauliki (l) | 82,5 | 
			
				| Udźwig podnośnika tylnego (kG) | 6100 | 
			
				| Liczba par wyjść hydrauliki zewnętrznej | 2 (opcjonalnie 4) | 
			
				| Standardowy rozmiar opon | Przód: 420/70/R24; tył: 520/70/R38 | 
			
				| Średnica zawracania (m) | 8,2 | 
			
				| Masa ciągnika w wyposażeniu standardowym | 5434 (5214 bez amortyzacji przedniej osi) |