Reklama na portalu

A A A

Reklama

Elżbieta Strokowska
tel. 52 584 17 48
tel. kom. 666 014 488

 

Opcje reklamowe na portalu Agropolska.pl

Na portalu www.agropolska.pl proponujemy następujące formy reklam internetowych

Banner w topie strony

Możliwy do zamieszczenia na stronie głównej i wszystkich podstronach lub na stronach wybranego działu na portalu Agropolska.pl

Banner w prawej kolumnie serwisu

Możliwy do zamieszczenia na stronie głównej i wszystkich podstronach lub na stronach wybranego działu na portalu Agropolska.pl

Banner typu pop-up

Wyskakujący baner o przykładowym rozmiarze. Możliwy do zamieszczenia na stronie głównej i wszystkich podstronach lub na stronach wybranego działu na portalu Agropolska.pl.

 

Banner w łamie głównym serwisu

Możliwośc zamieszczenia na stronie głównej oraz w wybranych działach głównych serwisu: Uprawa, Produkcja Zwierzeca, Technika Rolnicza, Zielona energia.

 

Akceptowane typy plików

Typy plików bannerów reklamowych to:

  •  pliki obrazu .jpg, .jpeg
  •  pliki obrazu .png
  •  pliki obrazu .tiff
  •  pliki obrazu dynamicznego .gif
  •  pliki obrazu dynamicznego Flash(Shockwave Flash Object) .swf

Typy plików do pobrania to:

  •  pliki tekstowe .txt
  •  pliki tekstowe .doc, .docx
  •  pliki obudowane .pdf, .ps
  •  pliki audio .mp3
  •  pliki video .mpeg, .mov

Uwarunkowania techniczne materiałów reklamowych

Baner dynamiczny .gif powinien zawierać maksymalnie 4 klatki kluczowe.

Przesłana reklama nie może odczytywać ani zmieniać cookie, zabronione jest też używanie skryptów śledzących interakcję użytkownika. Nie może też powodować występowania błędów czy ostrzeżeń podczas serwowania.

Baner nie może zawierać odwołań zewnętrznych (np. ściągać dodatkowych elementów animacji). Plik .swf nie może być zabezpieczony przed debugowaniem.

W celu zewnętrznego monitoringu ruchu dla wybranego bannera, dopuszczalne są narzędzia iFrame, HTML5, JS, lub http://ad.doubleclick.net/ddm/trackclk/

Banery nie powinny zawierać elementów graficznych upodabniających reklamę do szaty strony na której są wyświetlane - motywy kolorystyczne, nazewnictwo bloków treści etc.

 


 

 

Opisy pól reklamowych

Standardowe formy reklamy:

Multiportal Agropolska.pl oferuje możliwość zamieszczenia w obrębie serwisu następujących typów reklam:

  • Billboard w headerze (strona główna/podstrony kategorii) – reklama znajdująca się ponad paskiem treści, o szerokości całej główki (headera) i wysokości w zasadzie dowolnej. Jej umieszczenie powoduje obniżenie położenia całego serwisu. Możliwa forma Flash (dynamiczna).
  • Rectangle (strona główna/podstrony kategorii) – kwadratowa, prostokątna lub owalna na prostokątnym podkładzie. Reklama umieszczana w głównym lub prawym łamie serwisu
  • Wyskakujące okno (ang. pop-up) – jedna z funkcji stron WWW powodująca automatycznie uruchamianie nowego okienka (karty) z określoną treścią w przeglądarce internetowej. W tym okienku (karcie) może znaleźć się dodatkowe menu nawigacyjne, krótki tekst pomocy, wyjaśnienie terminu, powiększony obrazek, banner
  • Tekst sponsorowany - umieszczany w wybranych kategoriach serwisu
  • Embedding (osadzanie) filmów umieszczonych na YouTube lub przesłanych jako plik wideo
  • Mailing - reklama w formie bannera w newsletterze multiportalu agropolska.pl lub indywidualna wysyłka materiału zleconego przez zamawiającego.