Wystąpili w "Rolnik szuka żony", teraz zarabiają na reklamach

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: (zac) | redakcja@agropolska.pl
31-03-2017,7:00 Aktualizacja: 03-04-2017,13:50
A A A

Emitowany od jesieni 2014 roku na antenie telewizyjnej Jedynki program "Rolnik szuka żony" (czwarta edycja wystartuje we wrześniu 2017 r.) bije rekordy oglądalności i staje się trampoliną do sukcesu dla jego uczestników.

Nie ma się czemu dziwić, bo widownia każdego z odcinków liczona jest w milionach. Dla przykładu - czwarty odcinek trzeciej serii programu zgromadził przed telewizorami 4,56 mln widzów. We wcześniejszych edycjach zdarzały się odcinki, które oglądało nawet blisko 6 mln osób.

Zresztą cały trzeci sezon reality-show "Rolnik szuka żony" oglądało średnio 4,16 mln osób. W porównaniu do drugiej edycji, produkcja zyskała 260 tys. widzów i dlatego już we wrześniu TVP 1 pokaże czwartą serię przygód osób, które szukają swojej drugiej połowy.

Uwaga! Już 16 kwietnia o godz. 21.25 Jedynka pokaże pilotażowy odcinek czwartej serii "Rolnik szuka żony". To właśnie wtedy poznamy 10 bohaterów, którzy przez kilka tygodni będą czekać na listy od osób zainteresowanych spotkaniem. Do ostatecznej rozgrywki stanie jedynie 5 rolników (decyduje ilość otrzymanych listów) i to właśnie ich losy obejrzymy w TVP 1 jesienią (premiera 4 września).

[WIDEO] Czołówka 2. edycji programu "Rolnik szuka żony" i ulubiona piosenka fanów

Uczestnicy chętnie korzystają z popularności i starają się wykorzystać swoje 5 minut, angażując się w przeróżne kampanie reklamowe przedsiębiorstw związanych z branżą rolną. Są częstymi gości na targach, a także prezentacjach firm.

Grzegorz Bardowski, który jest jednym z najbardziej znanych uczestników programu (jako pierwszy wziął ślub z wybranką, którą poznał dzięki show) szybko postanowił wykorzystać swoją popularność i wystąpił w reklamie producenta środków ochrony roślin. Do reklamy zaangażowana została także jego żona Anna.

[WIDEO] Te fragmenty 2. edycji "Rolnik szuka żony" przeszły do historii programu

[WIDEO] Grzegorz wspólnie z żoną zaangażował się w kampanię Ciech Sarzyna

[WIDEO] Grzegorz i Anna mają własny kanał na YouTube

[WIDEO] Świąteczne spotkania uczestników programu stały się już telewizyjną tradycją

Innym przykładem błyskotliwej kariery jest Grzegorz Ogielski, który uczestniczył w pierwszej edycji "Rolnik szuka żony" i tak naprawdę przecierał reklamowy szlak dla kolejnych uczestników. Związała się m.in. z firmą Syngenta i został twarzą środka do zwalczania chwastów - Axial 50 EC.

[WIDEO] Grzegorz Ogielski zachwalał produkt Syngenty w wielu spotach

Kolejnym uczestnikiem, który jako pierwszy wystąpił w reklamie jest Paweł Szakiewicz z Braniewa, który wystąpił m.in. w kampanii reklamowej jęczmienia hybrydowego HYVIDO.

[WIDEO] Paweł Szakiewicz po rozstaniu z Natalią rozpoczął życie u boku sąsiadki

[WIDEO] Pierwsza rozmowa pozwala się lepiej poznać

Adam Kraśko, uczestnik pierwszej edycji "Rolnik szuka żony" stał się celebrytą. Nie tylko wystąpił w reklamach, ale był także uczestnikiem widowiskowego show "Celebrity Splash" i nagrał teledysk disco polo.

[WIDEO] Kraśko od początku starał się być aktywny, wszędzie go pełno

[WIDEO] Trening przed występem w programie Polsatu "Celebrity Splash"

 

Poleć
Udostępnij
9. Europejski Kongres Menadżerów Agrobiznesu