Rolnicy będą walczyć o sławę i pieniądze dla TVP

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: (dk) | redakcja@agropolska.pl
01-09-2017,17:45 Aktualizacja: 03-09-2017,12:28
A A A

Kto by pomyślał, że perypetie sercowe rolników i obrazki z życia polskiej wsi mogą pod względem oglądalności bić na głowę zagraniczne filmy, seriale czy programy kabaretowe. Tak było w ostatnich latach, a czy podobnie będzie też jesienią?

Od 3 września TVP1 rusza ponownie ze swoim hitowym programem "Rolnik szuka żony".

W jego czwartej serii wybranki serca poszukiwać mają czterej mężczyźni: Piotr (38 lat), Mikołaj (72 lata), Karol (33 lata) oraz Zbigniew (42 lata). Natomiast wymarzonego partnera będzie wybierać Małgorzata (27 lat).

Rolnik szuka żony, reklama, rolnicy, telewizja TVP, rolnicy występują w reklamach

Wystąpili w "Rolnik szuka żony", teraz zarabiają na reklamach

Emitowany od jesieni 2014 roku na antenie telewizyjnej Jedynki program "Rolnik szuka żony" (czwarta edycja wystartuje we wrześniu 2017 r.) bije rekordy oglądalności i staje się trampoliną do sukcesu dla jego uczestników. Nie ma się...

Ta piątka zyskała największe zainteresowanie u płci przeciwnej spośród kandydatów do programu zaprezentowanych w odcinku zerowym, wyemitowanym podczas Świąt Wielkanocnych. Perypetie bohaterów w scenerii ich gospodarstw (i nie tylko) wypełnią 12 odcinków.

Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, wyświetlana jesienią ub.r. trzecia seria programu miała średnio 4,64 mln widzów, co oznacza wzrost w porównaniu do drugiej edycji o 420 tys. Przełożyło się to na 29,92 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów (25,28 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 26,69 proc. w grupie 16-59).

Tym samym TVP1 w czasie emisji formatu była zdecydowanym liderem rynku, nokautując wręcz konkurentów. A ci przecież w tym samym czasie wyświetlali programy kabaretowe (w tym na żywo) oraz popularne filmy czy głośne seriale.

Wpływy z reklam pokazanych wokół premierowych odcinków trzeciej serii reality-show wyniosły 11,76 mln zł. Dla porównania, druga edycja zarobiła 10,81 mln zł, a pierwsza - 10,79 mln zł.

[WIDEO] Zobacz czołówkę czwartej edycji programu Rolnik szuka żony

Kierownictwo TVP liczy zapewne, że "Rolnik szuka żony" będzie się cieszył ponownie tak dużą popularnością (jeśli nie większą) i przyniesie wymierne, komercyjne korzyści. Budżet państwowego nadawcy potrzebuje bowiem dużych wpływów. Pogrążona w finansowych kłopotach stacja musi się wesprzeć kredytem w wysokości bagatela 800 mln zł z państwowego Banku Gospodarstwa Krajowego.

[WIDEO] Rolnik szuka żony 4 - Małgorzata

[WIDEO] Rolnik szuka żony 4 - Karol

[WIDEO] Rolnik szuka żony 4 - Zbigniew

[WIDEO] Rolnik szuka żony 4 - Piotr

[WIDEO] Rolnik szuka żony 4 - Mikołaj

Poleć
Udostępnij
9. Europejski Kongres Menadżerów Agrobiznesu