Mundial 2018 z marką Steyr

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: Przemysław Olszewski | olszewski@rpt.pl
09-07-2018,18:00 Aktualizacja: 10-07-2018,15:06
A A A

Marka Steyr została wyróżniona przez portal nowymarketing.pl jako jedna z „Top reakcji marek po meczu Polska – Kolumbia”.

Jesteśmy teraz w trakcie bardzo gorącego okresu, jakim są Mistrzostwa Świata w piłce nożnej. Z pewnością spora część Polaków obserwowała niedzielny mecz Polska – Kolumbia. Pomimo tego, że wszyscy bardzo mocno trzymaliśmy kciuki za naszą reprezentację, Polacy nie odnieśli sukcesu.

I tu do akcji wkroczył real-time marketing. Co to takiego? Real-time marketing to działania skupione na bieżących wydarzeniach, reagowanie i interakcja z klientami i użytkownikami na podstawie różnych sytuacji, które dzieją się w danej chwili. Na przykład, aktywne komentowanie i reagowanie na akcję w trakcie trwającego meczu.

W Internecie wrzało od przeróżnych postów, zdjęć i wypowiedzi opisujących to, co w niedzielę wieczorem działo się na boisku w Rosji. Marka Steyr również postanowiła zareagować na końcowy wynik meczu. Na swoim fanpage’u umieściła zdjęcie flagowego produktu - ciągnika Terrus CVT, z hashtagiem #ZAORANE. To działanie bardzo się opłaciło, bo nie dość, że post wzbudził wiele emocji i reakcji u odbiorców, to dodatkowo został wyróżniony przez portal nowymarketing.pl jako jedna z „top reakcji marek po meczu Polska – Kolumbia.”

Nie ma wątpliwości co do tego, że warto na bieżąco śledzić i obserwować wydarzenia, które przyciągają dużą publikę, a połączenie najlepszych produktów i sprawnego oraz kreatywnego marketingu przynosi zamierzone efekty i jest doceniane.

Poleć
Udostępnij
Aktualne wydanie RPT
4/2024

Polska premiera siewnika Amazone Precea TCC 9000

Tendencje na światowym rynku techniki rolniczej

Jak powstał agregat do pasowej uprawy konopi?

John Deere współpracuje ze SpaceX

 PRENUMERATA (płatność elektroniczna) RPT

 

9. Europejski Kongres Menadżerów Agrobiznesu