Podwozie hydro-pneumatyczne dla wozów Pöttinger Faro i Europrofi

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: Tomasz Bujak | bujak@rpt.pl
02-04-2016,7:55 Aktualizacja: 02-04-2016,9:19
A A A

Austriacki producent wprowadza nowy rodzaj podwozi do swoich przyczep samozbierających. Obecnie dla wozów typoszeregów Faro i Europrofi, będzie dostępne zawieszenie hydro-pneumatyczne.

 

Pöttinger zdecydował się wprowadzić nowe zawieszenie z kilku powodów. Jednak najważniejszym jest bezpieczeństwo pracy oraz prędkość przejazdów załadowanych przyczep.

Juliusz Tyrakowski - dyrektor Pöttinger Polska

Przyczepy Pöttinger – najważniejsza jakość paszy

Na początku lutego br. polskie przedstawicielstwo firmy Pöttinger  wraz z dilerem Adler Agro zorganizowały w Jeżewie pod Białymstokiem konferencję „Przyczepy samozbierające Pöttinger – doświadczenie i...

Dużym argumentem dla tego rodzaju amortyzacji podwozia, jest także częsta praca maszyn z Grieskirchen, na zboczach, wzgórzach itp. nierównym terenie. Zastosowanie nowatorskiego podwozia pozwala na szybkie poruszanie się pełnych maszyn, z dużą stabilnością.

 

Wóz do zielonki, czy siana, musi pracować szybko i musi być w pełni wykorzystany. Wtedy można powiedzieć, że maszyna jest dobrze użytkowana i szybko się zwróci. Nowy sposób połączenia układu jezdnego z ramą przyczep pozwoli na pełniejsze i bezpieczniejsze wykorzystywanie wozów Pöttinger.

Obecnie nowe podwozie jest dostępne do przyczep grupy Faro, Faro Combiline oraz Europrofi Combiline.

 

Poleć
Udostępnij
Aktualne wydanie RPT
4/2024

Polska premiera siewnika Amazone Precea TCC 9000

Tendencje na światowym rynku techniki rolniczej

Jak powstał agregat do pasowej uprawy konopi?

John Deere współpracuje ze SpaceX

 PRENUMERATA (płatność elektroniczna) RPT

 

9. Europejski Kongres Menadżerów Agrobiznesu