Polskie produkty będą promowane na całym świecie

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: (em) | redakcja@agropolska.pl
27-07-2015,10:50 Aktualizacja: 27-07-2015,11:45
A A A

Agencja Rynku Rolnego podpisała w lipcu cztery umowy na realizację kampanii informacyjnych bądź promocyjnych. Ich łączny budżet wynosi blisko 10,3 miliona euro.

Kampanie, które będą prowadzone to "Pokochaj olej rzepakowy", "Rozsmakuj się w Europie", "Smak jakości i tradycji prosto z Europy" i "Smaki Europy - jakość i tradycja". Działania będą realizowane na rynku Polski, Słowacji, Japonii, Kanady, Singapuru, Tajwanu, Nowej Zelandii, Republiki Południowej Afryki, Kazachstanu, Algierii, Białorusi i Chin.

Komitet Międzyrządowy Polska-Chiny, grzegorz Schetyna, Polsko-Syczuańskie Forum Biznesowe

Polska żywność ponownie promowała się w Chinach

Polscy przedsiębiorcy towarzyszyli w oficjalnej wizycie Grzegorzowi Schetynie, ministrowi spraw zagranicznych. Przy okazji nawiązywali handlowe kontakty i promowali swoje produkty. Służyły temu liczne spotkania, m.in. posiedzenie Komitetu...

Stosowne umowy ARR zawarła z Polskim Stowarzyszeniem Producentów Oleju, Związkiem "Polskie Mięso", Unią Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (Lider Konsorcjum) oraz Polskim Zrzeszeniem Producentów Bydła Mięsnego (Konsorcjant), Stowarzyszeniem Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczypospolitej Polskiej (Lider Konsorcjum), Krajowym Związkiem Grup Producentów Owoców i Warzyw - Spółdzielnia Osób Prawnych (Konsorcjant), Polskim Związkiem Hodowców i Producentów Bydła Mięsnego (Konsorcjant) oraz Związkiem Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej (Konsorcjant).

Agencja informuje na swojej stronie internetowej, że w ramach kampanii promowane będą: olej rzepakowy, świeża, schłodzona lub mrożona wołowina i wieprzowina oraz przetwory spożywcze wytworzone na bazie tych produktów, mięso drobiowe wysokiej jakości oraz świeże i przetworzone owoce oraz warzywa.

Trzy kampanie wdrażane będą przez 3 lata, zaś ta realizowana przez Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego oraz Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego przez 2 lata. Ich łączny budżet wynosi blisko 10,3 mln euro.

Poleć
Udostępnij
9. Europejski Kongres Menadżerów Agrobiznesu