Czas na jabłka z Europy. Podbijemy Egipt i Algierię?

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: ARR, (em) | redakcja@agropolska.pl
29-05-2017,11:30 Aktualizacja: 29-05-2017,12:13
A A A

Agencja Rynku Rolnego zawarła ze Związkiem Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej umowę na realizację 2-letniej kampanii "Czas na jabłka z Europy". Projekt został zaakceptowany przez Komisję Europejską.

Kampania będzie prowadzona na dwóch rynkach docelowych - w Egipcie i Algierii - a jej budżet wynosi 2.552.800,13 euro, z czego 2.040.320,10 euro stanowi wkład Unii Europejskiej.

Eberhard Makosz, Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowatych, sadownictwo, straty w sadach, czereśnie, śliwy, drzewa pestkowe

Straty w sadach są ogromne. Owoców będzie bardzo mało

Wiosenne przymrozki uszkodziły drzewa owocowe. Będzie znacznie mniej krajowych moreli, brzoskwiń, czereśni, wiśni i śliwek, owoce będą droższe - ocenia Eberhard Makosz, prezes Towarzystwa Rozwoju Sadów Karłowatych. Swoją prognozę ekspert...

"Czas na jabłka z Europy" to pierwszy taki polski projekt realizowany zgodnie z wytycznymi nowej polityki promocyjnej UE i tym samym w oparciu o nowe unijne rozporządzenia, regulujące zasady realizacji programów w ramach mechanizmu WPR "Wsparcie działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych".

Strategia kampanii opiera się na działaniach B2B - budowaniu i utrzymaniu silnych relacji z partnerami handlowymi, wspieranych akcjami skierowanymi do konsumentów, czyli promocją w punktach sprzedaży, reklamą w mediach społecznościowych, prasie, telewizji oraz komunikacji publicznej.

Komunikaty kampanii będą skupiać się na podkreślaniu wysokiej jakości, tradycji i ciągłości produkcji polskich jabłek objętych Chronionym Oznaczeniem Geograficznym "Jabłka grójeckie" oraz europejskich owoców.

Poleć
Udostępnij
9. Europejski Kongres Menadżerów Agrobiznesu