Grupa Azoty wybrała akademickich ambasadorów

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: (em) | redakcja@agropolska.pl
29-11-2018,8:50 Aktualizacja: 29-11-2018,8:58
A A A

Grupa Azoty zakończyła nabór do drugiej edycji programu "Ambasador Marki Grupa Azoty". Przed wybrańcami wiele wyzwań i kreatywnej pracy, a na najlepszych czekają atrakcyjne nagrody, m.in. płatny staż w firmie.

Nowymi ambasadorami GA zostali: Agnieszka Szymaszek (Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie), Jakub Sakowski (Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie), Rafał Pater (Politechnika Warszawska w Warszawie) oraz Natalia Barteczko (Politechnika Śląska w Gliwicach).

Grupa Azoty, Compo Expert

Compo Expert zmienia właściciela. Grupa Azoty przejęła niemiecką spółkę

Grupa Azoty nabyła 25 tys. udziałów stanowiących 100 proc. kapitału zakładowego w spółce Goat TopCo GmbH z siedzibą w Münster, w Niemczech - właściciela Compo Expert. Wykonanie umowy oraz zamknięcie transakcji jest konsekwencją...

Uruchomienie programu jest elementem budowy profesjonalnego wizerunku pracodawcy. Koncern planuje teraz m.in.: wdrożenie programów stażowych, organizację cyklu spotkań na wybranych uczelniach, a także udział przedstawicieli Grupy Azoty w uczelnianych targach pracy.

- Ambasadorzy mają duży potencjał w budowaniu świadomości marki. Najbardziej wiarygodna reklama pochodzi prosto od osób, które znamy. Zaufanie jest szalenie ważne, dlatego najlepiej sprawdza się dotarcie do ludzi spontanicznie identyfikujących się z marką - mówi dr Wojciech Wardacki, prezes zarządu GA.

- Dynamiczny i kreatywny ambasador będący reprezentantem grupy na uczelni ma za zadanie podnieść zainteresowanie działaniami naszej firmy, a także budować jej pozytywny wizerunek jako pożądanego pracodawcy. Wierzymy, że będzie to dwustronna i owocna współpraca - dodaje.  

Wybrańcy będą przede wszystkim współodpowiedzialni za organizację cyklu spotkań pod hasłem "Dzień z Grupą Azoty" oraz brać udział w konferencjach naukowych. Do ich zadań należeć będzie także śledzenie działań GA w mediach branżowych, przekazywanie informacji oraz wsparcie przy organizacji spotkań, seminariów, warsztatów, wydarzeń promocyjnych.

W zamian ambasadorzy otrzymają benefity, m.in.: miesięczne stypendia ambasadorskie, doładowania karty miejskiej, możliwość zwiedzania zakładów czy spotkania z przedstawicielami szczebla menedżerskiego Grupy Azoty.

Dla ambasadora, który zgromadzi największą liczbę punktów, raz na kwartał (grudzień/marzec/czerwiec), zostanie przyznana nagroda rzeczowa. Zwycięzca całej drugiej edycji programu otrzyma możliwość odbycia płatnego stażu w wybranej spółce Grupy Azoty.
 

Poleć
Udostępnij
WAŻNE TERMINY
9. Europejski Kongres Menadżerów Agrobiznesu