Ochrona serwisowa maszyn John Deere

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: Tomasz Bujak | bujak@rpt.pl
24-03-2016,6:30 Aktualizacja: 24-03-2016,22:07
A A A

W tym roku John Deere wprowadza ciekawe rozwiązanie serwisowe dla osób, które kupują nowe maszyny, posiadaczy maszyn zakupionych wcześniej przez sieć dilerów John Deere, jak również właścicieli maszyn używanych.

 

Jest to oferta pakietów ochrony pogwarancyjnej, dla maszyn nowych jak i używanych John Deere o nazwie PowerGard Protection oraz PowerGard Protection Plus. Ponadto John Deere w Polsce wprowadza PowerGard Maintenance. Jest to kontrakt obsługowy dotyczący konkretnej maszyny. Kontrakt obejmuje przeglądy serwisowe, wykonywane zgodne z zaleceniami producenta wykazanymi w instrukcji obsługi.

Różne pakiety - różne podzespoły

PowerGard Protection oraz PowerGard Protection Plus są przeznaczone tylko dla maszyn i ciągników John Deere posiadających własny silnik. Programy obejmują również ładowacze czołowe oraz zbożowe zespoły żniwne John Deere, jak również maszyny komunalne. Pakiety te umożliwiają klientom rozszerzenie okresu ochrony producenta poza ten, który obejmuje standardowa gwarancja. Pakiety różnią się ilością podzespołów podlegających ochronie serwisowej. W przypadku PowerGard Protection, producent poprzez dilera serwisuje wyłącznie podstawowe podzespoły i elementy: silnik, przekładnię, układ kierowniczy, hamulce i ramę. Bogatszy pakiet - PowerGard Protection Plus obejmuje ochroną dodatkowo układ hydrauliczny i elektryczny, osprzęt zasilania silnika oraz kabinę.

Na 5 lat lub 5 000 godzin

Pakiety PowerGard Protection oraz PowerGard Protection Plus obejmują naprawy w okresie na który został wykupiony pakiet. W przypadku maszyn nowych jest to drugi (w pierwszym roku mamy standardową gwarancję producenta) i dalsze lata jej użytkowania, aż do 6 roku posiadania maszyny. Pakiety są zawierane na maksymalny okres 5 lat lub 5000 godzin pracy, w zależności od tego, co wystąpi wcześniej. Jednym z wymogów John Deere jest przeprowadzenie co najmniej jednego przeglądu w ciągu roku przez autoryzowanego Dealera John Deere Polska. Naprawy oraz serwis są realizowane przy użyciu oryginalnych części zamiennych oraz płynów eksploatacyjnych.

Obydwa pakiety są przypisywane do konkretnej maszyny (numeru fabrycznego). Dlatego nawet w momencie zbycia maszyny objętej programem, umowa jest ważna, pakiet zachowuje wszystkie swoje cechy, przechodzi jedynie na nowego właściciela maszyny objętej ochroną PowerGard. Pakiety serwisowe pogwarancyjne PowerGard Protection oraz PowerGard Protection Plus są skierowane wyłącznie do czynnych płatników podatku VAT.

Stałe koszty

Każdy z tych pakietów jest związany z kontraktem obsługowym o nazwie PowerGard Maintanance. Kontrakt ten zapewnia klientowi profesjonalne wykonanie przeglądów zgodnie z zaleceniami producenta z wykorzystaniem oryginalnych części i materiałów eksploatacyjnych u Dealera John Deere. Czas obowiązywania takiego kontraktu PowerGard Maintanance trwa, co najmniej tak długo, jak okres ochrony PowerGard Protection lub Protection Plus. Może on być zawierany niezależnie od innych pakietów, nie ma także znaczenia czy klient jest płatnikiem VAT-u, czy nie. - Skorzystanie z pakietu niesie za sobą wiele korzyści finansowych. Dlatego też klient, wykupując określony pakiet ochrony pracy maszyny, jak również kontrakt obsługowy ma możliwość wynegocjowania bardzo atrakcyjnych cen oryginalnych części, materiałów eksploatacyjnych i robocizny podczas przeglądów. Dzięki pakietowi, zmiany cen czy kursów walut nie wpłyną na podwyższenie kosztów przeglądów przez cały okres, na który kontrakt zostanie zawarty – mówi Stanisław Wolski, Dyrektor Serwisu w John Deere Polska.

Poleć
Udostępnij
Aktualne wydanie RPT
4/2024

Polska premiera siewnika Amazone Precea TCC 9000

Tendencje na światowym rynku techniki rolniczej

Jak powstał agregat do pasowej uprawy konopi?

John Deere współpracuje ze SpaceX

 PRENUMERATA (płatność elektroniczna) RPT

 

9. Europejski Kongres Menadżerów Agrobiznesu