Wyszukiwarka tagów
Znaleziono 7 pasujących wyników.
Sejm za lepszym wykorzystaniem funduszy promujących produkty rolne
Fundusze promocji mają skuteczniej wspierać marketing rolny i podnosić konsumpcję artykułów rolno-spożywczych - taki cel ma nowela ustawy o funduszach promocji produktów...
więcejMinisterstwo pracuje nad przepisami wspierającymi rolników
Oznakowanie "polski produkt" ma pomóc konsumentom w wyborze produktu, a fundusze promocji mają w większym stopniu wspierać polskich rolników - to zmiany, które chce...
więcejMiliony euro na promocję europejskich produktów rolno-spożywczych
200,9 mln euro przeznaczy Unia Europejska w 2020 r. na promocję unijnych produktów rolno-spożywczych w UE i poza nią. - Wspieramy producentów unijnych, promując ich produkty w UE i...
więcejMało kandydatów do komisji funduszy promocji
W związku ze zgłoszeniem zbyt małej liczby kandydatów na członków komisji zarządzających Funduszu Promocji - Mięsa Końskiego oraz Mięsa Owczego na kadencję 2021-2025 - minister...
więcejPromocja żywności ma być skuteczniejsza. Trwają konsultacje
Komisja Europejska rozpoczęła konsultacje publiczne w ramach przeglądu unijnej polityki promocji produktów rolno-spożywczych. Potrwają do 23 czerwca - informuje ministerstwo rolnictwa. Celem...
więcejRuszył nabór na członków funduszy promocji
Ministerstwo rolnictwa ogłosiło nabór na członków komisji zarządzających funduszy promocji produktów rolno-spożywczych na lata 2021-2025. Wnioski trzeba złożyć do 1 lutego....
więcejUnia wyda więcej na promocję produktów rolno-spożywczych
Komisja Europejska w 2017 roku przeznaczy 133 mln euro na programy informacyjne i promocyjne wszystkich państw członkowskich. To o 22 mln więcej niż bieżącym roku. Organizacje branżowe lub...
więcej