Światowe Dni Młodzieży to szansa na promocję polskiej żywności

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: (zac) | redakcja@agropolska.pl
26-07-2016,10:50 Aktualizacja: 26-07-2016,11:16
A A A

Owoce, warzywa, mleko czy drób - to produkty, którymi Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi wraz z Agencją Rynku Rolnego wita pielgrzymów z całego świata.

Produktów, z których słynie nasz kraj można smakować w polskim pawilonie pod Wawelem w ramach kampanii "Poland tastes good".

Celem kampanii jest przedstawienie uczestnikom Światowych Dni Młodzieży najlepszych polskich produktów i promocja kraju na arenie międzynarodowej. To jedno z działań na rzecz stworzenia silnej marki polskiego rolnictwa - informuje biuro prasowe resortu rolnictwa.

Wielka Brytania, Brexit, agrobiznes, Krzysztof Jurgiel, eksport do Wielkiej Brytanii

Za wcześnie na szacowanie skutków Brexitu dla eksportu żywności

Pełne skutki Brexitu dla polskiego rolnictwa będzie można oszacować dopiero po ustaleniu, na jakich zasadach Wielka Brytania wyjdzie z UE i jak będą wyglądały przyszłe relacje między tym krajem a UE - powiedział PAP w piątek minister rolnictwa...
Dla odwiedzających przygotowano między innymi jabłka i soki jabłkowe, marchewki, jogurty oraz kabanosy drobiowe.

Promocja polskiej żywności wysokiej jakości odbywa się też w internecie. Dla każdego z produktów została przygotowana odrębna kreacja - od konkursów poprzez animacje po filmy. Wszystkie łączy wspólny serwis www.polandtastesgood.com.

Wczoraj w Krakowie naszą żywność promowała osobiście premier Beata Szydło. Podczas otwarcia pawilonu zwracała uwagę, że produkty z Polski mają niepowtarzalny smak i wysoką jakość.

Pawilon jest skierowany przede wszystkim do młodych ludzi z całego świata. Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi wraz z Agencją Rynku Rolnego prezentuje nasze rolnictwo jako nowoczesne i innowacyjne. Obok licznych filmów, animacji i informacji o eksporcie żywności pielgrzymi mogą poznać to, co w polskim rolnictwie najsmaczniejsze.

Przygotowane zostały cztery opowieści o jabłku, marchewce, drobiu i mleku, które przybliżają polskie smaki. Pawilon można odwiedzać do 31 lipca w godz. 9-22.

Poleć
Udostępnij
9. Europejski Kongres Menadżerów Agrobiznesu