Drób to nasza wizytówka za granicą. Sprzedajemy coraz więcej

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: Krzysztof Zacharuk | zacharuk@agropolska.pl
07-12-2015,13:50 Aktualizacja: 08-12-2015,8:27
A A A

Polska branża drobiarska ma powody do zadowolenia. Ostatnie 10 lat to zdecydowany wzrost produkcji i sprzedaży mięsa nie tylko w Polsce, ale przede wszystkim na wymagających rynkach zagranicznych.

Nasze produkty są wysoko oceniane szczególnie pod względem jakości. Swoje robi również dobra cena i elastyczność producentów, którzy potrafią szybko reagować na potrzeby konsumentów w Europie Zachodniej.

- Od momentu wstąpienia Polski do Unii Europejskiej nasza produkcja został potrojona, a prognozy mówią o dalszym wzroście - podkreśla w rozmowie z multiportalem agropolska.pl Łukasz Dominiak, dyrektor generalny Krajowej Rady Drobiarstwa.

W jego ocenie, wzrost eksportu i spożycia krajowego przełoży się na dalsze wzmacnianie branży drobiarskiej, a tym samym umożliwi kolejne inwestycje.

[WIDEO] Na temat kondycji branży mówi Łukasz Dominiak, dyrektor Krajowej Rady Drobiarstwa

Krajowa Rada Drobiarstwa - Izba Gospodarcza zapowiada kolejne akcje promocyjne mające zachęcić Polaków do kupowania i spożywania drobiu.

Poleć
Udostępnij
9. Europejski Kongres Menadżerów Agrobiznesu

Aktualne wydanie
Hoduj z głową świnie 1/2024

Hoduj z głową świnie:

-Skąd się biorą stereotypie u świń?

-Jednym głosem w imieniu hodowców

-Zimowe wyzwania na odchowalni i tuczu

 

PRENUMERATA


 

Aktualne wydanie
Hoduj z głową bydło 1/2024

Hoduj z głową bydło:

-Gdy brakuje kiszonki z kukurydzy

-Kiszonki i woda nie mogą zamarzać

-Zimny wychów na zdrowie

-Jak walczyć z chorobami racic?

 

PRENUMERATA