Polska Izba Mleka zachęca do kupowania polskich produktów

Poleć
Udostępnij
Skomentuj
Autor tekstu: Mirosław Lewandowski | lewandowski@apra.pl
21-10-2017,13:55 Aktualizacja: 21-10-2017,13:52
A A A

"Bądź świadomy - kupuj polskie" to kampania zorganizowana przez Polską Izbę Mleka. Została ona sfinansowana z Funduszu Promocji Mleka. Jej celem jest wskazanie Polakom powodów, dla których warto kupować krajowe mleko i produkty nabiałowe.

- Czy wiecie kim są Mlekosław i Mlekosława? A może imiona Jogurtosław, Serosław, Masłosław i Śmietankosława Wam coś mówią? Jeśli kojarzą Wam się z mlekiem i produktami mlecznymi to bardzo dobrze! Rodzina Mlekosławnych to główni bohaterowie kampanii "Bądź świadomy - kupuj polskie" - czytamy w komunikacie PIM.

mleko, skup mleka, punkty skupu mleka, produkcja mleka, bydlo, mleczarnie

Jeszcze więcej mleka trafi do punktów skupu

W 2017 roku dostawy mleka w Unii Europejskiej mają wzrosnąć o 0,7 proc. do 154,4 mln ton, a w przyszłym roku dynamika wzrostu ma przyspieszyć do 1,4 proc. - prognozują eksperci Komisji Europejskiej.   Według najnowszych danych Brukseli w...

Podczas zakupów często konsumenci nie zdają sobie sprawy, że wybierając polską markę przyczyniają się do poprawy kondycji naszej gospodarki. Dzięki świadomym wyborom zakupowym możemy mieć wpływ na zwiększenie polskiego PKB, zmniejszenie bezrobocia czy zwiększenie płac.

Mleko i produkty mleczarskie wyprodukowane w Polsce, zdaniem organizatora kampanii, charakteryzują się głównie doskonałym smakiem oraz wysoką jakością.

Rodzina Mlekosławnych będzie edukowała Polaków o zaletach wynikających z obecności nabiału w diecie człowieka. Podpowie na co zwracać uwagę podczas zakupów i jak wybierać najlepsze polskie produkty.

W czasie trwania kampanii będzie można również skorzystać z porad dietetyka.

mleko w proszku, mleczarnie, bydło mleczne, producenci mleka

Mleko w proszku w magazynach. Niepewna przyszłość sektora mleczarskiego

Mleko w proszku gromadzone w magazynach europejskich jest teraz jedynym zagrożeniem dla obecnej sytuacji na rynku. Zdaniem przedstawicieli przetwórców najbliższa przyszłość tego sektora zależy więc od decyzji w tej sprawie,...

Z najnowszych danych opublikowanych przez Główny Urząd Statystyczny wynika, że w 2016 r. statystyczny Polak wypił 222 litry mleka (łącznie z mlekiem przeznaczonym na przetwory, bez mleka przerobionego na masło).

- W czasie kampanii, która będzie trwała przez kilka najbliższych miesięcy Polacy dowiedzą się wielu nowych rzeczy o mleku i jego przetworach. Poza tym Mlekosławni będą obalać najbardziej popularne "mleczne mity" i pokażą, jak szybko przygotować smaczne posiłki z dodatkiem polskiego nabiału - czytamy w komunikacie PIM.

Informacje o kampanii można znaleźć na stronie internetowej www.mlekoslawni.pl oraz na fanpage’u www.facebook.com/MlekoslawniPL.

Poleć
Udostępnij
Skomentuj
Advertisement
Advertisement
Aktualne wydanie
Hoduj z głową świnie 3/2021

Hoduj z głową świnie:

-Posłuchaj, co mają do powiedzenia

-Kształtowanie odporności poprzez żywienie

-Lepszy dobrostan to krótszy tucz

PRENUMERATA


 

Aktualne wydanie
Hoduj z głową bydło 3/2021

Hoduj z głową bydło:

-Złożyłeś wniosek o dopłaty?

-Przygotować się na upały

-Sposób na muchy

-Leczyć każdą zasuszoną krowę?

-Zaczynał od ośmiu krów

 

PRENUMERATA