Hodowcy dziękują konsumentom za picie polskiego mleka

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: Mirosław Lewandowski | lewandowski@apra.pl
09-09-2020,13:00 Aktualizacja: 09-09-2020,12:04
A A A

Rolnicy produkujący mleko w Polsce bardzo często zajmują się hodowlą krów mlecznych od kilku pokoleń. Praca jest dla nich prawdziwą pasją.

Mama Malwina, tata Maciej, dzieci Kalina i Bogusz oraz krowa Mućka i pies Ciapek. To przedstawiciele jednego z polskich gospodarstw rodzinnych, znajdujących się pod oceną użytkowości, prowadzoną przez Polską Federację Hodowców Bydła i Producentów Mleka oraz główni bohaterowie kampanii #DziękujemyŻePijecieMleko.

Hodowcy bydła i producenci mleka dzięki tej kampanii chcą podziękować konsumentom za to, że świadomie wybierają polskie mleko i jego przetwory.

  • Kampania #DziękujemyŻePijecieMleko jest skierowana do konsumentów
  • Producenci dziękują konsumentom za to, że wybierają polskie mleko i jego przetwory
  • Celem kampanii jest także docenienie ciężkiej pracy polskich hodowców bydła mlecznego
  • Nabiał jest zalecany w codziennej diecie
  • Ambasadorką kampanii jest Marta Manowska

produkcja mleka, przertwory mleczne, pandemia koronawirusa, Polska Izba Mleka

Na rynku mleka jest lepiej. Ceny idą w górę

Na światowym rynku mleka, po silnych spadkach cen produktów mlecznych, jakie miały miejsce na początku pandemii, sytuacja poprawia się. Wzrost stawek dotyczy wszystkich głównych produktów - informują eksperci banku Credit...

Hodowcy dziękują konsumentom

Kampania jest doskonałą okazją, aby docenić ciężką pracę rodzimych hodowców bydła mlecznego.

Akcja #DziękujemyŻePijecieMleko ma także na celu podnoszenie świadomości na temat roli mleka w diecie dzieci i dorosłych oraz obalanie mitów o jego szkodliwości.

- Już sama nazwa kampanii mówi praktycznie wszystko. Chcemy podziękować naszym konsumentom za to, że sięgają po polskie mleko i jego przetwory. To niezwykle ważne, by zwracać na to uwagę, że w ten sposób wspieramy się wzajemnie i przyczyniamy do rozwoju krajowej branży mleczarskiej - mówi Leszek Hądzlik, Prezydent PFHBiPM.

Federacja dzięki tej akcji chce również przybliżyć konsumentom wizerunek polskich hodowców oraz podnosić świadomość w społeczeństwie na temat walorów zdrowotnych mleka.

- Kampania jest jednocześnie ukłonem w stronę hodowców i przetwórców mleka. Doceniamy ich ciężką pracę, wkładane w nią serce i ogromną pasję. Hasło zawarte w przekazach naszej kampanii "Ludzie - Praca - Serce" doskonale podsumowuje motywacje, którymi kierują się polscy hodowcy i przetwórcy. Są to często całe rodziny, dla których produkcja mleka i jego przetworów to nie tylko ciężka praca, ale także pasja, której niejednokrotnie poświęcają się z oddaniem od pokoleń - zauważa Leszek Hądzlik.

GEA, obora, krowy mleczne, bydło mleczne, hala udojowa, mleko, produkcja mleka, poidła, świetlik, stół paszowy, pasza

Producenci mleka inwestują nawet w czasie pandemii

Hala udojowa bok w bok 2x10, wygodne dla krów materace legowiskowe, praktyczne wygrodzenia, czochradła, wentylatory, poidła oraz system składowania i mieszania gnojowicy. To główne elementy wyposażenia nowej obory wolnostanowiskowej....

Mleko jest zdrowe

PFHBiPM zauważa, ze normy żywieniowe zalecane przez Instytut Żywności i Żywienia wyraźnie wskazują na pozytywne aspekty wprowadzania nabiału do codziennej diety całej rodziny.

Mleko krowie jest źródłem wysokowartościowych białek, łatwo przyswajalnego tłuszczu, laktozy, niezbędnych soli mineralnych jak wapń, fosfor, magnez, potas, cynk, czy biopierwiastków śladowych jak miedź, mangan, selen i jod.

Mleko zawiera także witaminy rozpuszczalne w tłuszczach (A,D,E,K) i w wodzie (B1, B2, B6, B12, C, H).

Mleko posiada wysoką gęstość żywieniową ze względu na dużą zawartość zróżnicowanych składników odżywczych.

Kampania #DziękujemyŻePijecieMleko będzie realizowana od września do listopada 2020 r. Swoim zasięgiem obejmie telewizję, prasę branżową, Internet oraz outdoor.

Projekt jest finansowany z Funduszu Promocji Mleka. Ambasadorką kampanii została Marta Manowska.

Poleć
Udostępnij
Aktualne wydanie
Hoduj z głową świnie 1/2024

Hoduj z głową świnie:

-Skąd się biorą stereotypie u świń?

-Jednym głosem w imieniu hodowców

-Zimowe wyzwania na odchowalni i tuczu

 

PRENUMERATA


 

Aktualne wydanie
Hoduj z głową bydło 1/2024

Hoduj z głową bydło:

-Gdy brakuje kiszonki z kukurydzy

-Kiszonki i woda nie mogą zamarzać

-Zimny wychów na zdrowie

-Jak walczyć z chorobami racic?

 

PRENUMERATA