AdiFeed oficjalnym partnerem Stefana Huli

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: Mirosław Lewandowski | lewandowski@apra.pl
07-02-2017,15:00 Aktualizacja: 07-02-2017,15:01
A A A

Firma AdiFeed została sponsorem polskiego skoczka narciarskiego Stefana Huli. Jej logo znajduje się na kasku startowym oraz wszystkich nakryciach głowy zawodnika począwszy od zawodów Pucharu Świata w Wiśle.

- To wielki skok w komunikacji naszej marki. Z lokalnego producenta wyrośliśmy na markę o zasięgu ponadeuropejskim, z własnym centrum badawczo-rozwojowym i nowoczesnym zakładem produkcyjnym - wyjaśnia prezes zarządu Witold Nowak.

dobrostan, trzoda chlewna, drób, wieprzowina

Dobrostan zwierząt ważny, ale coraz droższy

Dobrostan zwierząt jest obecnie tematem publicznej debaty w Niemczech - informuje Krajowy Związek Pracodawców Producentów Trzody Chlewnej. Została ona wywołana przez organizacje pozarządowe, ochrony środowiska i opozycję...

Dzięki sponsoringowi reprezentanta Polski w dyscyplinie, w której obecnie nie mamy sobie równych na świecie AdiFeed chce budować wizerunek silnej, dynamicznej i innowacyjnej firmy

Z kolei Beata Bartkiewicz-Mauriès, wiceprezes AdiFeed uważa, że taka forma promocji pomoże firmie z dotarciem ze swoimi produktami do masowych klientów. W ostatnim czasie wypuściła ona na rynek nową linię produktów specjalistycznych dla gołębi oraz przeżuwaczy.

AdiFeed Sp. z o.o. jest polskim producentem specjalistycznych produktów fitogenicznych wspierających funkcjonowanie układu odpornościowego oraz wzmacniających kondycję zwierząt hodowlanych. Jest również wyłącznym dystrybutorem na terenie Polski produktów Adisseo, Lallemand, Phytobiotics, ADM i Yara.

Firma posiada własne centrum badawczo-rozwojowe oraz nowoczesny zakład produkcyjny. W bieżącym roku obchodzi swoją 10 rocznicę funkcjonowania. Sieć dystrybucji AdiFeed obejmuje swym zasięgiem kraje Unii Europejskiej, Ukrainę, Rosję, Iran jak również kraje Afryki Północnej.

Poleć
Udostępnij
WAŻNE TERMINY
9. Europejski Kongres Menadżerów Agrobiznesu