Rozdają nagrody za zakup wieprzowiny

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: (zac) | redakcja@agropolska.pl
06-06-2016,9:35 Aktualizacja: 06-06-2016,10:05
A A A

Wystartowała kampania "Mięso i wędliny QAFP. Dobry Smak z Natury", mająca na celu promocję kulinarnego mięsa wieprzowego i wędlin wieprzowych wyprodukowanych w systemie jakości QAFP.

Organizatorem programu finansowanego z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego jest Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI), a partnerem akcji, która potrwa cały miesiąc, jest sieć sklepów Alma.

Program promocyjny zogniskowany jest wokół degustacji produktów QAFP w sieci sklepów Alma oraz konkursu dla konsumentów, w którym główną nagrodą jest uczestnictwo aż 5 laureatów w specjalnym, prestiżowym Warsztacie Kulinarnym QAFP - "Zdrowe gotowanie z QAFP".

konsumpcja wędlin w Polsce, branża mięsna, Zakłady Mięsne Olewnik

Polacy coraz częściej stawiają na wędliny premium

Konsumpcja wędlin w naszym kraju delikatnie spada. Polacy coraz częściej sięgają jednak po produkty premium. Prawie połowa z nich jest w stanie zapłacić o kilka procent więcej za mięso czy wędliny wysokiej jakości. - Branża mięsna nie należy...
Organizatorzy przewidzieli także nagrody rzeczowe dla pozostałych uczestników, takie jak torby i fartuchy kuchenne z limitowanej serii.

Dwuczęściowy konkurs przewiduje etap kulinarno-artystyczny, obejmujący przygotowanie dowolnego dania bądź przekąski z użyciem produktu QAFP, a następnie zamieszczenie jego zdjęcia na Facebooku lub Instagramie.

Aby jednak powalczyć o główną nagrodę, należy zarejestrować swój paragon, za który dokonało się zakupów, a następnie odpowiedzieć w ciekawy sposób na proste pytanie związane z tematyką QAFP.

Więcej na stronie www.dobrysmakznatury.pl, gdzie ogłaszane są działania kampanii i można rejestrować paragony konkursowe.

Poleć
Udostępnij
9. Europejski Kongres Menadżerów Agrobiznesu