„Postaw chwastom granicę” – nowa kampania marketingowa spółki CIECH Sarzyna

Poleć
Udostępnij
Skomentuj
Autor tekstu: art.|REDAKCJA@AGROPOLSKA.PL
16-04-2015,8:25 Aktualizacja: 16-04-2015,9:42
A A A

Postaw chwastom granicę” to hasło przewodnie nowej kampanii marketingowej Chwastoxu i Agrosaru – sztandarowych produktów do skutecznej ochrony roślin przed chwastami, produkowanych przez CIECH Sarzynę – spółkę z Grupy CIECH. Głównym celem kampanii jest podkreślenie polskiego pochodzenia Chwastoxu i Agrosaru, produktów dopasowanych do potrzeb i oczekiwań rolników oraz działkowców.

Produkowany przez CIECH Sarzyna Chwastox, to jeden z najbardziej rozpoznawalnych preparatów do zwalczania chwastów, cieszący się dużym zaufaniem polskich rolników od trzech pokoleń. Z kolei Agrosar to szybko zdobywający uznanie rynku środek chwastobójczy, reprezentujący największy globalny i duży lokalny rynek produktów opartych na glifosacie.

- Jednym z filarów strategii biznesowej CIECH jest rozwój segmentu organicznego. Szczególnie duży potencjał w tym obszarze tkwi w naszych produktach adresowanych do branży rolnej, powstających w CIECH Sarzyna. Nasz sztandarowy produkt Chwastox, który służy do skutecznej ochrony zbóż przed chwastami, znają niemal wszyscy profesjonaliści – powiedział Dariusz Krawczyk, prezes CIECH SA.

Zaplanowane działania marketingowe obejmują: 15-sekundowy spot TV i 8-sekundowy billboard sponsorski (emitowane przed i po serwisach informacyjnych w TVP1 i na Polsacie), kampanię bannerową na portalach rolniczych oraz szereg materiałów ekspozycyjnych w sklepach z zaopatrzeniem agro.

- W kampanii adresowanej do branży rolnej chcemy zwrócić uwagę, że najlepszy możliwy preparat do skutecznej walki z chwastami powstał na polskiej ziemi. Poprzez podjęte działania marketingowe będziemy również odmładzać i unowocześniać wizerunek jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek produktu w Polsce, jaką jest właśnie Chwastox. Kampania podkreśla jej polskie korzenie, co nas pozytywnie odróżnia od zagranicznych producentów – powiedział Andrzej Kopeć, prezes CIECH Sarzyna.

Spoty telewizyjne Chwastoxu będzie można zobaczyć w telewizji już od 15 kwietnia br. Kampania Agrosaru rusza natomiast od 15 czerwca br.

Źródło: CIECH

Poleć
Udostępnij
Skomentuj
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi aktualnościami.
Advertisement