Krajowa Spółka Cukrowa sponsorem polskiej koszykówki

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: (ala) | redakcja@agropolska.pl
22-12-2020,12:25 Aktualizacja: 22-12-2020,12:25
A A A
Krajowa Spółka Cukrowa (właściciel marek Polski Cukier i Polskie Przetwory) została sponsorem oficjalnym reprezentacji Polski koszykarek i koszykarzy (również w odmianie 3x3), a także partnerem Energa Basket Ligi, Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski oraz Menedżera EBL w sezonie 2020/2021. 
 
Uroczystego podpisania umowy dokonali: Krzysztof Kowa, prezes KSC, Marek Dereziński, członek zarządu KSC, Radosław Piesiewicz, prezes PLK i PZKosz oraz Grzegorz Bachański, wiceprezes PLK i PZKosz.
 
buraki, pole, Sahryń, chwościk buraka

Lista rekomendowanych odmian buraka cukrowego w KSC w 2021 roku

Znajduje się na niej 28 odmian, z czego 2 należą do typu Conviso Smart. Odmiany pochodzą z 9 firm hodowlano-nasiennych, w tym z obu krajowych. Wszystkie rekomendowane do uprawy odmiany odznaczają się deklarowaną przez hodowców tolerancją na...
Aktywność fizyczna i racjonalne odżywianie są przez nas w tym roku szczególnie doceniane. My, swoim zaangażowaniem w tę niezwykle widowiskową dyscyplinę sportu, chcemy zachęcić nie tylko do wspólnego kibicowania naszym klubom i reprezentacjom, ale także przekonać do inicjowania nowych karier wśród młodych Polaków - ocenia Marek Dereziński, członek zarządu Krajowej Spółki Cukrowej S.A. odpowiadający m.in. za obszar sponsoringu. 
 
Rok 2021 będzie obfitował w niezwykłe sportowe emocje, a coraz lepsze wyniki z ostatnich lat zapowiadają, że w najbliższych miesiącach koszykarskie parkiety przyciągną przed ekrany tłumy kibiców. Z dumą możemy powiedzieć, że to dla nas duża satysfakcja być sponsorem polskiej reprezentacji i Energa Basket Ligi - dodaje. 
 
- Zbliżający się 2021 rok będzie pełen ważnych wydarzeń dla polskiej koszykówki. Reprezentacje mężczyzn, również ta w odmianie 3x3, powalczą o udział w Igrzyskach Olimpijskich w Tokio. Jestem przekonany, że będzie to kolejny impuls do jeszcze większej popularyzacji koszykówki w naszym kraju. Bardzo cieszymy się, że Krajowa Spółka Cukrowa zauważyła potencjał w tej dyscyplinie sportu i razem z nami będzie przeżywała ogromne sportowe emocje - mówi Radosław Piesiewicz, prezes Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki.
 
Krajowa Spółka Cukrowa podczas trwania umowy będzie promowała Grupę Kapitałową, w tym dwie marki: Polski Cukier oraz Polskie Przetwory. W 2021 roku logo Polskiego Cukru zobaczymy na spodenkach Reprezentacji Polski w koszykówce kobiet i mężczyzn, również w odmianie koszykówki 3x3. Obie marki będą widoczne w halach podczas meczów Energa Basket Ligi oraz Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski w Lublinie. Krajowa Spółka Cukrowa została również Partnerem Menedżera Energa Basket Ligi, zaangażuje się ponadto w galę podsumowującą sezon 2020/2021. 
 
  •   Krok po kroku w zakresie doboru odmian, nawożenia i ochrony. Zamów prenumeratę miesięcznika "Nowoczesna Uprawa" już teraz

 

Poleć
Udostępnij
9. Europejski Kongres Menadżerów Agrobiznesu