Europejska wołowina promuje się w Turcji. Kampania potrwa dwa lata

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: (zac) | redakcja@agropolska.pl
20-04-2015,16:00 Aktualizacja: 20-04-2015,16:33
A A A

Zasmakuj w Europie - to nazwa nowej kampanii promocyjno-informacyjnej, dedykowanej popularyzacji europejskiego mięsa wołowego i produktów wytworzonych na jego bazie.

Projekt realizowany jest w Turcji, a aktywności na terenie tego kraju zaplanowano do 2017 roku. Kampania została zainicjowana przez Związek Polskie Mięso i ma na celu promocję świeżego, chłodzonego lub mrożonego mięsa wołowego oraz przetworów wytworzonych na bazie tych produktów.

W Turcji przez ponad 2 lata (w okresie od kwietnia br. do końca 2017 r.) zostanie przeprowadzony szereg aktywności informacyjno-edukacyjnych.

Grupami docelowymi programu są dystrybutorzy, handlowcy i importerzy, jak również szefowie kuchni oraz dziennikarze, a finalnie także konsumenci.

Celem kampanii jest poszerzenie rynku zbytu europejskiego mięsa wołowego, poprzez podkreślenie wysokiej jakości produktów oraz restrykcyjnych standardów produkcji. Działania będą skoncentrowane na nawiązywaniu trwałych relacji z przedstawicielami tureckiego rynku mięsnego.

- Za pomocą kompleksowych działań informacyjnych umacniających wizerunek europejskich produktów i poprzez bezpośredni kontakt z tureckimi organizacjami biznesowymi, chcemy aby europejscy producenci mięsa wołowego stali się w Turcji znaczącymi partnerami handlowymi - wyjaśnia Witold Choiński, prezes Związku Polskie Mięso.

Właśnie wystartował serwis internetowy www.zasmakujweuropie.eu, który jest podstawowym źródłem wiedzy na temat kampanii. Użytkownicy znajdą tam niezbędne informacje na temat europejskiej wołowiny, od tradycji produkcji i znaczenia dietetycznego, po kontakty biznesowe czy propozycje dań.

Dodatkowo, organizatorzy planują działania informacyjne realizowane we współpracy z tureckimi dziennikarzami oraz szefami kuchni.

Katarzyna Oponowicz, dyrektor biura Związku Polskie Mięso podkreśla, że podstawowym celem stworzenia spójnej strony internetowej była chęć zawarcia w jednym miejscu treści informacyjno-promocyjnych wykorzystywanych we wszystkich działaniach w ramach programu.

- W obecnych realiach biznesowych obecność w internecie jest warunkiem absolutnym, jako że właśnie sieć jest dzisiaj podstawowym źródłem informacji - podkreśla Oponowicz. - Strona została przygotowana w trzech wersjach językowych: polskiej, angielskiej i tureckiej - dodaje.

Serwis będzie aktualizowany na bieżąco oraz cyklicznie promowany w formie działań SEM oraz poprzez kampanię kontekstową i banerową, a także poprzez wszelkie materiały informacyjne, które zostaną wyprodukowane na potrzeby kampanii.
Poleć
Udostępnij
9. Europejski Kongres Menadżerów Agrobiznesu

WAŻNE TERMINY