WorldFood w Stambule. Europejska wołowina rusza na podbój Turcji

Poleć
Udostępnij
Skomentuj
Autor tekstu: (zac) | redakcja@agropolska.pl
19-08-2015,11:05 Aktualizacja: 19-08-2015,11:39
A A A

Już na początku września, podczas targów WorldFood w Stambule, tysiące odwiedzających będą mieli szansę poznania, zainicjowanej przez Związek Polskie Mięso i realizowanej na terenie Turcji, kampanii "Zasmakuj w Europie".

W trakcie jednego z najważniejszych wydarzeń branży spożywczej, organizatorzy projektu zaplanowali kampanię informacyjną na stoisku, a także konferencję prasową oraz panel dyskusyjny, poświęcone tematyce europejskiej wołowiny.

Kampania to inicjatywa informacyjno-promocyjna mająca na celu budowanie pozytywnego wizerunku europejskiego mięsa wołowego oraz wiedzy na jego temat. Działania, zaplanowane na terenie Turcji w latach 2015-2017, skoncentrowane są przede wszystkim na współpracy w obszarze B2B oraz komunikacji z liderami opinii.

Europejska wołowina promuje się w Turcji. Kampania potrwa dwa lata

Zasmakuj w Europie - to nazwa nowej kampanii promocyjno-informacyjnej, dedykowanej popularyzacji europejskiego mięsa wołowego i produktów wytworzonych na jego bazie. Projekt realizowany jest w Turcji, a aktywności na terenie tego kraju...
Związek Polskie Mięso - inicjator kampanii, w długofalowej perspektywie ma na celu zbudowanie prężnie działającej platformy wymiany handlowej z tureckimi przedsiębiorcami.

W realizacji tych założeń kluczowe znaczenie ma udział przedstawicieli kampanii w prestiżowych spotkaniach branżowych, które są doskonałą szansą do budowania bezpośrednich relacji z liderami opinii i potencjalnymi parterami biznesowymi.

W roku inaugurującym kampanię, organizatorzy jednogłośnie wybrali międzynarodowe targi WorldFood w Stambule - 4-dniowe wydarzenie, skupiające corocznie ponad 350 wystawców sektora spożywczego z całego świata, oraz ponad 15 tys. odwiedzających.

- Naszym celem, podczas targów WorldFood, jest wyróżnienie się, zarówno na mapie wystawienniczej, jak również w tureckim sektorze handlowym. W komunikacji stawiamy na uczciwe, jasne zasady współpracy biznesowej, wysokiej jakości bezpieczny produkt i nowoczesną formę przekazu. Dlatego odwiedzający nasze stoisko, oprócz pakietu przejrzystych materiałów informacyjnych, mogą liczyć na rozmowę z ekspertami branżowymi i producentami mięsa, a także degustację potraw przygotowanych na bazie wołowiny. Z kolei dla opiniotwórczej grupy mediów i liderów opinii, przewidzieliśmy dodatkowe spotkania tematyczne - mówi Witold Choiński, prezes Związku Polskie Mięso.

Embargo mniej odczuwalne. Stawiamy na Chiny, Algierię, Turcję, Indie i Iran

Polska na rynki UE i krajów rozwijających wysyła odpowiednio o 9 i 20 proc. więcej towarów niż w 2014 roku. Minister Marek Sawicki promuje naszą żywność w Algierii. Inne perspektywiczne rynki to Chiny, Turcja, Indie i Iran.   - W...
Centrum informacyjnym kampanii "Zasmakuj w Europie" jest stoisko wystawiennicze, nawiązujące wyglądem do przewodniego motywu graficznego, gdzie od 3 do 6 września będzie można zasięgnąć wszelkich informacji związanych z europejskim mięsem wołowym.

Ponadto, pierwszego i trzeciego dnia targów zaplanowano konferencję prasową i panel dyskusyjny, z udziałem europejskich specjalistów reprezentujących cały łańcuch produkcyjno-dystrybucyjny.

W ten sposób organizatorzy chcą w jak najbardziej kompetentny sposób przedstawić liderom opinii, handlowcom i mediom wyróżniki biznesowe i jakościowe, charakteryzujące europejski rynek mięsny.

Za organizację wszystkich aktywności przewidzianych w programie targów, a także realizację działań komunikacyjnych i promocyjnych w ramach kampanii, zarówno na terenie Polski, jak i Turcji odpowiada agencja MEDIACAP SA.

Poleć
Udostępnij
Skomentuj
Advertisement