Polski drób i makarony będą promowane na świecie

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: (em) | redakcja@agropolska.pl
24-02-2016,14:05 Aktualizacja: 24-02-2016,14:33
A A A

Agencja Rynku Rolnego podpisała dwie kolejne umowy na realizację kampanii informacyjnych i promocyjnych. Potrwają przez trzy lata, a ich budżet wynosi 7 milionów euro.

Kampanie prowadzone będą pod nazwami "Europejski drób - w jakości siła" i "Makarony Europy" na rynku Chin, Wietnamu, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Ukrainy. Produkty objęte promocją - jak informuje agencja na swojej stronie internetowej - to mięso drobiowe wysokiej jakości wytwarzane w systemie QAFP oraz makarony.

Umowy ARR będzie realizować z Krajową Radą Drobiarstwa Izbą Gospodarczą oraz Polską Izbą Makaronu. Kampanie wdrażane będą przez 3 lata, a ich łączny budżet wynosi ponad 7 mln euro.

Poleć
Udostępnij
9. Europejski Kongres Menadżerów Agrobiznesu