Kupuj świadomie, nawet małe zakupy się liczą

Poleć
Udostępnij
Skomentuj
Autor tekstu: PAP, (em) | redakcja@agropolska.pl
17-07-2020,13:15 Aktualizacja: 17-07-2020,13:53
A A A

Do programu kampanii "kupuj świadomie" dołączają nowe podmioty - powiedział Jan Krzysztof Ardanowski, minister rolnictwa podczas uroczystości podpisania listu intencyjnego dotyczącego wspólnych działań promujących patriotyzm konsumencki między KOWR a spółkami Skarbu Państwa.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa zawarł porozumienie w sprawie działań promujących kupowanie produktów polskich, ze spółkami nadzorowanymi przez Ministerstwo Aktywów Państwowych: Pocztą Polską, spółkami PKP, PKS Polonus Warszawa.

wybory prezydenckie 2020, andrzej duda, rafał trzaszkowski, wyborcy na wsi

Gromy na rolników za Dudę. Niech sami kupują swoją żywność

Fora internetowe i media społecznościowe pełne są głosów niezadowolonych wyborców, którzy nie zostawiają suchej nitki na rolnikach za to, że ci w zdecydowanej większości poparli reelekcję prezydenta Andrzeja Dudy. Wszystkie...

Jak mówił szef resortu rolnictwa, rozszerzenie kampanii o nowe podmioty, to także rozszerzenie kanałów dystrybucji wspaniałej polskiej żywności.

Dodał, że patriotyzm konsumencki nie jest przejawem szowinizmu, a wsparciem rodzimej gospodarki.

Janusz Kowalski, wiceminister aktywów państwowych wskazał, że patriotyzm gospodarczy oznacza, że nawet niewielkie zakupy każdego z nas przyczyniają się do tworzenia i pobudzania koniunktury gospodarczej w skali regionu i całego kraju.

Jak wyjaśnił, 75-80 proc. z każdej złotówki wydanej na polski produkt trafia do budżetu, zostaje w rodzimej gospodarce, z zagranicznego tylko 25-30 groszy zostaje w polskiej gospodarce. - Dlatego wspieramy polską gospodarkę tą kampanią i zachęcamy do przyłączenia się do akcji - dodał.

Według Krzysztofa Mamińskiego prezesa Polskich Kolei Państwowych, wspieranie producentów opierających działalność na sprzedaży produktów krajowych to dobry krok w stronę umacniania potencjału polskiej gospodarki oraz jej dalszego rozwoju.

Z kolei Grzegorz Kurdziel, wiceprezes Poczty Polskiej podkreślił, że spółka już od 2016 roku prowadzi politykę sprzedażową, w której silny akcent kładziony jest na dostępność w sieci ponad 4600 własnych placówek, coraz bogatszej oferty produktów wytworzonych w Polsce.

Marcin Wroński, zastępca dyrektora generalnego KOWR dziękując przedstawicielom spółek skarbu państwa za włączenie się w akcję promowania patriotyzmu konsumenckiego, zapowiedział dalsze działania.
 

Poleć
Udostępnij
Skomentuj
Advertisement Advertisement