Kampania buraczana na finiszu. Surowiec dobrej jakości

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: (dk) | redakcja@agropolska.pl
30-12-2014,13:00 Aktualizacja: 19-01-2015,11:46
A A A

Wstępne wyniki produkcyjne pozwalają prognozować, że obecna kampania buraczana powinna być udana - ocenia Krajowa Spółka Cukrowa SA.

Szymon Smajdor, specjalista z biura promocji i public relations cukrowniczego potentata zastrzega jednak, że całą kampanię cukrowniczą będzie można ocenić dopiero po jej zakończeniu.

- Zbiorom buraków i ich transportowi do siedmiu oddziałów Krajowej Spółki Cukrowej sprzyjają warunki pogodowe. Bardzo dobrze jest oceniania jakość technologiczna surowca, średni poziom polaryzacji (zawartość cukru-sacharozy - red.) wynosi ponad 17 procent - informuje Smajdor.

Jak podkreśla przedstawiciel KSC, ważnymi czynnikami wpływającymi na prognozowanie pozytywnych wyników kampanii są też dobra współpraca spółki z ok. 16 tysiącamiplantatorów oraz nowoczesne metody produkcji, pozwalające maksymalnie wykorzystać pozyskany surowiec do wytwarzania cukru najwyższej jakości.

Krajowa Spółka Cukrowajest największym w  Polsce i siódmym, co do wielkości, producentem cukru w Europie. Jej udział w krajowym rynku wynosi blisko 40 procent.

Poleć
Udostępnij
9. Europejski Kongres Menadżerów Agrobiznesu