Pöttinger Torro 7010 i 8010 Combiline z bocznym panelem

Poleć
Udostępnij
Skomentuj
Autor tekstu: Tomasz Bujak | bujak@rpt.pl
25-02-2018,9:45 Aktualizacja: 25-02-2018,9:51
A A A

Pöttinger w grupie przyczep samozbierających Torro Combiline wprowadził dwa nowe modele: 7010 i 8010. Są to większe maszyny w tej gamie przyczep, posiadające cechy jednostek znanej rodziny.

Torro 7010 to przyczepa o objętości ładunkowej 40 m³ (L) i 38,5 m³ (D), a Torro 8010 mieści 43 m³ (L) i 42 m³ (D) mierzone wg normy DIN. Przyczepy mają nowy układ napędowy o mocy wyjściowej 218 KM. Nowe maszyny mają zdolność bardzo szybkiego rozładunku. Wszystkie modele Torro Combiline są dostępne z opcjonalnym dyszlem o nacisku 4-ton. Wysokie obciążenie dyszla zapewnia lepszą trakcję na polu oraz w trudnych warunkach drogowych. Dzięki niemu maszyna jest bardzo mobilna. Solidny, mocniejszy dyszel pozwala także na przewożenie cięższego ładunku, co ma wpływ na wydajność przyczep.

Pöttinger pługi Servo 45 M

Pöttinger - pługi Servo 45 M

Austriacka marka wprowadza na rynek pługi Servo 45 M. Jest to typoszereg narzędzi, przeznaczonych do pracy z ciągnikami o mocy od 140 do 240 KM. W gospodarstwach widoczny jest trend powrotu do tego fitosanitarnego narzędzia. Obecnie w wielu z nich...

Boczny panel sterowania

Wprowadzane modele maszyn mają nową koncepcję sterowania poprzez panel umieszczony na boku przyczep. Ten panel kontrolny z nową platformą sterowania opartą na systemie CAN-BUS, zapewnia podgląd wszystkich dodatkowych funkcji, takich jak zestaw nożowy, Autocut, podłoga ze skrobakiem i - jako nowa funkcja - łatwe podłączanie i odczepianie przyczepy z ciągnikiem. Nowe maszyny Torro Combiline mogą być wyposażone w opcjonalny system wspomagania kierowcy (inteligentne osie), który oprócz zintegrowanych czujników prędkości i kierunku jazdy ma również czujnik kąta skrętu. System wspomagania kierowcy jest dostępny tylko razem z terminalem Power Control i czujnikiem obciążenia. Nowy system ważenia umożliwia dynamiczne wyświetlanie masy (przybliżona wartość, masa netto ładunku) podczas jazdy. Co więcej, można ustawić maksymalne obciążenie pojazdu, które będzie widoczne na wyświetlaczu. Ekran panelu zmienia kolor na czerwony i pokazuje sygnał ostrzegawczy, gdy zadany ciężar zostanie przekroczony. System obsługiwany jest za pomocą terminala Power Control, a nowy 32-bitowy sprzęt umożliwia jego użycie bez ISOBUS.

Noże Durastar

Nowe noże do wozów ładowalnych Durastar mają twardą i odporną na zużycie krawędź tnącą, co zapewnia znacznie wydłużoną żywotność. Wysoka jakość materiału jest wskazana do ciężkiej pracy maszyn i osiągania do wysokich wydajności. Jak podaje producent - specjalna stal łączy w sobie właściwości twardości i odporności na ścieranie stali sprężystej z wytrzymałością stali z dodatkiem boru. Specjalny kształt ostrza i noża zapewnia efekt samoostrzenia co pozwala na trwałą, płynną pracę, mniejsze zużycie paliwa i wyższą jakość cięcia.

Poleć
Udostępnij
Skomentuj