Top Marka 2018: Grupa Azoty wygrywa w branży chemicznej

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: (em) | redakcja@agropolska.pl
08-11-2018,13:45 Aktualizacja: 08-11-2018,14:30
A A A

Znane są wyniki analizy Top Marka 2018 - największego rankingu medialności marek przedsiębiorstw na polskim rynku. 11. edycja objęła aż 500 z nich z 50 branż. Najlepszą marką w branży chemicznej po raz pierwszy została Grupa Azoty (GA).

Na potrzeby raportu przeanalizowano materiały z prasy, internetu i social media opublikowane od 1 lipca 2017 roku do 30 czerwca 2018 roku. To ponad 52 mln informacji, 1 mln tekstów prasowych, 5 mln internetowych i 46 mln postów w mediach społecznościowych.

grupa azoty, Grupa COMPO EXPERT, produkcja nawozów specjalistycznych

Grupa Azoty bliska przejęcia Compo Expert

Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Grupy Azoty S.A. wyraziło zgodę na przejęcie 100 proc. udziałów w Grupie Compo Expert, jednego z czołowych podmiotów światowego rynku nawozów specjalistycznych dla odbiorców...

Siłę marki GA wyliczono na 1 660 460 pkt., a brand z drugiej pozycji uzyskał 277 759 pkt. O przewadze grupy nad dwiema kolejnymi markami w badaniu zdecydował wyższy impact, który wyniósł aż 671 633 696.

- Tytuł Top Marki 2018 jest dla nas dużym wyróżnieniem. Grupa Azoty jest stosunkowo młodą marką, wciąż czerpiącą siłę z rozpoznawalności wchodzących w jej skład spółek. W ostatnich latach staramy się, aby ze wszystkimi interesariuszami komunikować się w sposób maksymalnie ujednolicony w warstwie wizerunkowej i standardu przekazywanych treści - mówi Paweł Wochowski, dyrektor Departamentu Korporacyjnego Komunikacji Grupy Azoty S.A.

- Coraz skuteczniej docieramy ze swoim przekazem do odbiorców. Wyróżnienie Top Marka 2018 to oczywiście mobilizacja do dalszych prac w całej grupie kapitałowej. Badanie marek w polskich mediach pokazuje nie tylko, jak wypadamy na tle konkurencji, ale również w szerszym ujęciu, w odniesieniu do pozostałych sektorów - dodaje.  

Badanie Top Marka jest wspólnym przedsięwzięciem pomysłodawcy projektu - magazynu "Press" oraz autora metodologii - agencji informacyjnej PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, realizowanym od 2007 roku.
 

Poleć
Udostępnij
9. Europejski Kongres Menadżerów Agrobiznesu