Prezes Arysta LifeScience Polska: konkurencja ma się czego obawiać

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: Krzysztof Zacharuk | zacharuk@agropolska.pl
09-11-2015,11:50 Aktualizacja: 09-11-2015,22:05
A A A

Już niebawem firma Arysta LifeScience zakończy globalny proces konsolidacji z Agriphar oraz Chemtura AgroSolutions i w ten sposób rozpocznie nowy rozdział w swojej historii.

Kluczową rolę w dalszej ekspansji marki odegra polski rynek, który jest uważany za jeden z najbardziej perspektywicznych, jeżeli chodzi o sprzedaż środków agrochemicznych.

Prezes Arysta LifeScience Polska w rozmowie z multiportalem agropolska.pl zwraca uwagę, że dla klientów największym atutem połączenia firm pod marką Arysta LifeScience jest kompleksowa oferta produktowa.

Arysta,konferencja,Arysta LifeScience,Warszawa,nawozy,środki ochrony roslin

Arysta LifeScience: 25 nowych produktów w ciągu 5 lat

Firma Arysta LifeScience ogłosiła strategiczne cele na najbliższe lata oraz kierunki rozwoju w związku z połączeniem Arysta LifeScience, Agriphar i Chemtura AgroSolutions. Podczas czwartkowej konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele...
- Obejmuje preparaty ze wszystkich kategorii agrochemicznych, czyli fungicydy, biostymulatory, insektycydy, herbicydy, akarycydy, zaprawy nasienne, regulatory wzrostu, innowacyjne nawozy czy adiuwanty - tłumaczy Jerzy Pątek.

Adam Słowiński, dyrektor marketingu i rozwoju Arysta LifeScience Polska podkreśla, że firma ma bardzo ambitne plany. - Chcemy znaleźć się w pierwszej piątce firm dostarczających środki agrochemiczne w Polsce - deklaruje Słowiński.

Celem nowej Arysty jest osiągnięcie wyników finansowych sprzedaży przekraczających poziom 200 mln zł. - Wszystko dzięki wprowadzeniu nowych produktów, ale również rozwoju już istniejących, np. poprzez rejestracje w nowych uprawach - zaznacza Słowiński.

Jerzy Pątek podkreśla, że Arysta w ciągu najbliższych pięciu lat wypuści na rynek 25 zupełnie nowych produktów. - Będą to preparaty oparte nie tylko o jeden, ale kilka składników aktywnych - zastrzega prezes, zwracając jednocześnie uwagę, że w niektórych segmentach firma będzie "bardzo trudnym konkurentem".

Oprócz nowych produktów, Arysta LifeScience ma zamiar wprowadzać nowoczesne technologie. - Konkurencja powinna szybko zauważyć naszą pozycję, dlatego, że zamierzamy wprowadzić np. łączne stosowanie środków ochrony roślin i biostymulatorów. Tymi technologiami będziemy widoczni na rynku - zaznacza prezes Jerzy Pątek.

[WIDEO] Zapraszamy do obejrzenia naszej relacji z konferencji Arysta LifeScience Polska

Poleć
Udostępnij
WAŻNE TERMINY
9. Europejski Kongres Menadżerów Agrobiznesu