Nowa strona internetowa Case IH

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: Tomasz Towpik | towpik@rpt.pl
29-05-2015,10:30 Aktualizacja: 29-05-2015,13:58
A A A

Po raz pierwszy w historii Case IH, stronę internetową opartą na jednorodnym i przyjaznym użytkownikowi szablonie uruchomiono równocześnie na całym świecie. Prace i testy nad nową twarzą strony trwały ostatnie dwa lata.

Nowa strona stawia na łatwość w obsłudze, intuicyjną nawigację oraz dostęp do produktów i usług na bazie tej samej struktury i logiki, niezależnie od platformy, z jakiej korzysta użytkownik strony.

- Podobnie jak w procesie opracowywania maszyn rolniczych, nasz zespół deweloperów, programistów i testerów skupił się na tym, jak efekt końcowy będzie wyglądał w oczach użytkownika. Teraz nie ma już konieczności ręcznego dostosowywania zawartości strony do wymiarów wyświetlacza urządzenia, ponieważ strona wykorzystująca technologię Responsive Web Design automatycznie wykrywa rodzaj urządzenia, na którym otwarto stronę, a następnie dopasowuje swoją zawartość do możliwości wyświetlacza - objaśnia jedną z funkcjonalności Marie Mouton, Brand Communications Manager w Case IH EMEA.

Zasadniczym warunkiem, który był brany pod uwagę na każdym stopniu procesu przeprojektowania strony, było zwiększenie wygody jej użytkowania. Projektantom zależało na tym, by zarówno stały klient szukający nowej maszyny, jak i osoba zainteresowana produktami specjalnymi np. gadżetami ze Sklepu Fana Case IH, częściami zamiennymi lub usługami, czy też nowy klient szukający kontaktu z najbliższym dilerem Case IH nie miał trudności ze znalezieniem i zapoznaniem się z potrzebnymi mu informacjami.

 - Dzięki intuicyjnej nawigacji użytkownik może szybciej znaleźć treści, których szuka. Usprawniony moduł „Znajdź dilera” oferuje łatwiejszy sposób lokalizowania dilerów Case IH oraz ich ofert produktów i usług, niż było to na poprzedniej wersji strony internetowej marki Case IH. Moduł ten zyskał uznanie wśród naszych klientów już po wprowadzeniu jego pierwszej wersji, zaś najnowsza oferuje jeszcze więcej opcji, np. wyszukiwanie dilerów przy pomocy dodatkowych funkcji wyszukiwania jak mapy lub Google Earth. Co więcej, nowe strony poświęcone poszczególnym kampaniom pozwalają szybko i prosto przejść do właściwych części serwisu, takich jak Usługi, Akademia AFS, czy Finansowanie, co sprawia, że poruszanie się po stronie staje się bardzo wygodne i intuicyjne. Wyposażyliśmy stronę także w opcje umożliwiające łatwe dzielenie się informacjami na łamach serwisów społecznościowych - to trend, który staje się coraz popularniejszy wśród naszych klientów - dodaje Marie Mouton.

Warto sprawdzić samemu na www.caseih.com

Poleć
Udostępnij
WAŻNE TERMINY
9. Europejski Kongres Menadżerów Agrobiznesu