Jak pandemia wpłynęła na branżę spożywczą?

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: (zac) | redakcja@agropolska.pl
13-05-2021,16:05 Aktualizacja: 14-05-2021,7:15
A A A

Ruszyła rekrutacja do pierwszej edycji letniego kursu menedżerskiego dla branży rolno-spożywczej organizowanego przez Food Brokers.

Według pomysłodawców, dwudniowy kurs ma stanowić kompendium wiedzy dla managerów z sektora spożywczego - zarówno tych, którzy pragną poszerzyć swoje umiejętności, jak i tych, którzy dopiero budują relacje z tą branżą.

Organizatorzy podkreślają, że na wydarzenie będą składały się warsztaty grupowe oraz sesje networkingowe.

PFHBiPM, ocena użytkowości mlecznej, wydajność mleczna, tłuszcz w mleku, białko w mleku, krowy mleczne, PHF HO

Hodowcy rezygnowali z oceny użytkowości przez koronawirusa

Liczba krów należąca do populacji aktywnej, czyli ocenianej pod kątem użytkowości mlecznej przez Polską Federację Hodowców Bydła i Producentów Mleka, po raz pierwszy od wielu lat odnotowała spadek. Liczba krów w...

- Dużym atutem będą również bloki wykładowe. Ich dobór został tak zaplanowany, aby kursanci nabyli jak najbardziej wszechstronną i aktualną wiedzę na temat funkcjonowania sektora spożywczego - tłumaczy Łukasz Zając, współzałożyciel Food Brokers, ekspert ds. komunikacji biznesowej.

Wiadomo, że obok tematów związanych z wpływem pandemii na rynek spożywczy, pojawią się również zagadnienia związane
między innymi z technologią, eksportem, strategią w firmie rodzinnej, rolą opinii pracownika-ambasadora, a także CSR.

Kto znajdzie się wśród ekspertów/wykładowców? César Lipka (prezes CPF Poland i szef rady nadzorczej SuperDrob), Małgorzata Bojańczyk (ekspertka od rolnictwa zrównoważonego, Paweł Sobków (menadżer, członek wielu rad nadzorczych), Grzegorz Rykaczewski (analityk rynku spożywczego), Krzysztof Ziemiec (dziennikarz), Randa Ombach (ekspertka od CSR, ESG i ładu korporacyjnego) oraz Marcin Niewęgłowski (praktyk nowoczesnej komunikacji oraz marketingu).

Stowarzyszenie Producentów Produktów Zbożowych, producenci kasz i płatków zbożowych, nowa organizacja na rynku

Powstała nowa organizacja branżowa na rynku spożywczym

Na polskim rynku pojawiła się nowa organizacja branżowa - Stowarzyszenie Producentów Produktów Zbożowych (SPPZ). Podmiot zrzeszający kluczowych polskich producentów kasz oraz płatków zbożowych będzie działać na rzecz...

- Stworzyliśmy ten kurs z dwóch powodów. Po pierwsze, zauważyliśmy, iż jest potrzeba na tzw. lepszą zwinność biznesową. Realia cały czas się zmieniają, a firmy nie zawsze mają czas być ze wszystkim na bieżąco. Po drugie, ten sektor jest tak zróżnicowany, że często jego aktorzy nie wiedzą o istnieniu innych. Dlatego tak ważny w przypadku tego kursu jest aspekt networkingowy - zaznacza Łukasz Zając.

Cały kurs będzie składał się z 10 bloków. Uczestnicy będą mieli bezpośredni dostęp oraz możliwość pracy ze specjalistami w swoich dziedzinach. Zdobywanie nowych kompetencji oraz relacji nie zakończy się jednak wraz z ukończeniem kursu. Jego uczestnicy będą mieli możliwość udziału w zamkniętej grupie wymiany wiedzy moderowanej przez Food Brokers.

Dwudniowy kurs rozpocznie się 18 czerwca w Warszawie. Więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć tutaj.

Poleć
Udostępnij
9. Europejski Kongres Menadżerów Agrobiznesu

WAŻNE TERMINY