BASF zmienia logo. Tak świętuje 150-lecie istnienia

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: Krzysztof Zacharuk | zacharuk@apra.pl
04-12-2014,18:55 Aktualizacja: 08-12-2014,9:11
A A A

Koncern BASF w 2015 roku będzie świętowała 150. rocznicę powstania. Z tego powodu firma postanowiła nieco zmodyfikować znany na całym świecie logotyp.

O zmianie dziennikarze dowiedzieli się podczas spotkania z działem BASF Crop Protection, które odbyło się 4 grudnia w Warszawie.

- Zmiana logotypu to tylko jeden z elementów. W przyszłym roku planujemy szereg działań, które będą nawiązywały do tego wspaniałego jubileuszu - mówi Agnieszka Łyczak-Szymczyk, menadżer ds. komunikacji.
 
Logo zawierające hasło "The Chemical Company" zastąpi deklaracja "We create chemistry". Od 1 stycznia nowe elementy zostaną rozpowszechnione we wszystkich kanałach komunikacyjnych BASF. Pozostałe elementy wizerunku koncernu, np. sześć firmowych kolorów, pozostaną bez zmian.

Jak zmieniał się logotyp koncernu, który dziś na całym świecie zatrudnia blisko 120 tys. osób?

Poleć
Udostępnij
9. Europejski Kongres Menadżerów Agrobiznesu