Agrosar - gruntowna likwidacja chwastów

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: (art) | REDAKCJA@AGROPOLSKA.PL
15-06-2015,18:35 Aktualizacja: 15-06-2015,20:15
A A A

To hasło przewodnie kolejnej odsłony kampanii marketingowej "Postaw chwastom granicę", promującej preparaty do zwalczania chwastów CIECH Sarzyna SA.

Agrosar to szybko zdobywający uznanie rynku środek chwastobójczy oparty na bardzo popularnym na świecie glifosacie.

Agrosar jest uniwersalnym środkiem, który można stosować przez cały rok do wielu upraw, także na terenach rekreacyjnych. 

- Rozwój segmentu organicznego, w tym obszaru Agro, jest jednym z filarów strategii biznesowej CIECH. Rynek środków ochrony roślin rośnie i aby na nim skutecznie konkurować, bardzo ważne jest doświadczenie, odpowiednie kanały dystrybucji, a także elastyczność w udoskonalaniu produktów - mówi Dariusz Krawczyk, prezes CIECH.

- CIECH posiada wszystkie te atuty. Jestem przekonany, że wzmocnienie komunikacji marketingowej zwiększy świadomość kluczowych produktów CIECH Sarzyna oraz spozycjonuje markę CIECH w ścisłej czołówce największych rynkowych graczy w obszarze Agro - dodaje Krawczyk.

„Postaw chwastom granicę” – nowa kampania marketingowa spółki CIECH Sarzyna

„Postaw chwastom granicę” to hasło przewodnie nowej kampanii marketingowej Chwastoxu i Agrosaru – sztandarowych produktów do skutecznej ochrony roślin przed chwastami, produkowanych przez CIECH Sarzynę – spółkę...

Kampania Agrosaru to element kampanii marketingowej CIECH Sarzyna "Postaw chwastom granicę", która ruszyła 15 kwietnia. Pierwsza jej odsłona promowała Chwastox - jeden z najbardziej rozpoznawalnych na polskim rynku preparatów do zwalczania chwastów.

- Kampania ma na celu podkreślenie polskiego pochodzenia Chwastoxu i Agrosaru, produktów doskonale dopasowanych do potrzeb i oczekiwań nie tylko polskich rolników, ale i działkowców. Nie muszą oni szukać skutecznego sposobu do walki z chwastami u zagranicznych producentów, gdyż najskuteczniejsze preparaty - Chwastox i Agrosar - są produkowane przez polskich specjalistów w Nowej Sarzynie - podkreśla prezes CIECH Sarzyna Andrzej Kopeć.

Jak dodaje, dodatkowym zadaniem kampanii jest upowszechnienie nowej nazwy d. Zakładów Chemicznych Organika-Sarzyna SA - CIECH Sarzyna.

15-sekundowe spoty telewizyjne oraz 8-sekundowe billboardy sponsorskie Agrosaru będzie można zobaczyć w TVP (TVP 1, TVP Info, TVP Regionalna) i Polsacie (Polsat, Polsat 2, Polsat News, TV 4, TV 6) już od 15 czerwca br.

Środek promować będą również reklamy w prasie branżowej, kampania bannerowa na portalach rolniczych oraz szereg materiałów ekspozycyjnych w sklepach z zaopatrzeniem Agro. Koniec kampanii zaplanowany został na 15 sierpnia 2015 r.  

Poleć
Udostępnij
WAŻNE TERMINY
9. Europejski Kongres Menadżerów Agrobiznesu