Steyr z nagrodą Creos 2016

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: Przemysław Olszewski | olszewski@rpt.pl
16-11-2016,2:00 Aktualizacja: 16-11-2016,11:09
A A A

Podczas tegorocznej październikowej gali rozdania nagród Creos w Klagenfurcie firma Steyr zdobyła uznanie jury, które przyznało austriackiemu producentowi ciągników dwa brązowe medale. To drugi dublet z rzędu dla marki z St. Valentin. Dwa lata temu Steyr zgarnął dwa złote krążki.

Creos to znany w branży reklamowej konkurs. Znany jest on także pod hasłem Kärntner Werbepreis (Campaign Award of Carinthia). Wyróżnienia przyznawane są m.in. za najlepsze kampanie marketingowe.

Jak wykazało niezależne i reprezentatywne badanie przeprowadzone przez instytut badania rynku, 54% rolników w wieku do 39 lat uważa markę Steyr za najlepszego producenta ciągników w Austrii. Taką opinię marka zawdzięcza po części doskonałym reklamom adresowanym od lat do młodych i nowoczesnych przedsiębiorców. Stoją za tym specjaliści z agencji reklamowej Smuck, Royer & Die Eins, którzy po raz kolejny mogli cieszyć się sukcesem podczas uroczystej gali Creos.

Steyr Terrus CVT

Steyr Terrus. Austriackie 300 KM

Seria nowych ciągników Steyr Terrus CVT obejmuje dwa modele: Terrus 6270 i 6300 wyposażone w silnik firmy FPT Industrial o pojemności 6,7 litra. Ciągniki te oferują moc maksymalną 290 lub 313 KM przy prędkości 1800 obr./min. w przypadku...

Na uroczystość wręczenia nagród przybyło 800 gości. Jury złożone ze specjalistów z przyjemnością wręczyło laury marce Steyr w kategorii „Dialogue Marketing” i „Social & Digital Media”: Natomiast brązowy medal jej przedstawiciele odebrali za kampanię reklamową Steyr@thebeach oraz wyjątkowe zapowiedzi premiery nowego, flagowego ciągnika Terrus CVT. Kolejne złoto zapewniła marce gra Steyr Quest, czyli niejako Pokémon Go dla fanów Steyr.

Zasiadający w jury przedstawiciel McDonald’s Austria, Florian Schleicher, powiedział - Wiele firm umie po prostu wykorzystać bieżące tendencje i mody, ale bardzo rzadko zdarza się, aby marka uwzględniła trend, zapewniając sobie wymierne korzyści, a jednocześnie połączyła go ze znaczącymi działaniami na rzecz użytkowników. A to właśnie udało się firmie Steyr, i to w sposób wielce innowacyjny. Czego chcieć więcej? -.

- Cieszę się niezmiernie, że wspólnie z naszymi partnerami ze Smuck, Royer & Die Eins udało nam się wypracować dla Steyr pozycję marki dla ludzi młodych i nowoczesnych. Nasze reklamy doceniają nie tylko rolnicy, ale też zawodowcy z branży reklamowej. To dowód, że wykonaliśmy kawał dobrej roboty, oczywiście dzięki wzorcowej współpracy z naszą agencją -. podsumowuje Marie Mouton, kierownik komunikacji medialnej marki Steyr w regionie EMEA.

Poleć
Udostępnij