Stacje benzynowe Orlenu w Niemczech zbierają dobre noty

Poleć
Udostępnij
Autor tekstu: (zac) | redakcja@agropolska.pl
25-08-2017,9:55 Aktualizacja: 25-08-2017,11:15
A A A

Stacje paliw Grupy Orlen pod marką Star zwyciężyły w badaniu satysfakcji klientów Fanfocus 2017, zrealizowanym przez firmę konsultingową Forum! GmbH w Moguncji. Klienci docenili zarówno politykę cenową, jak i pozostałe udogodnienia oferowane na stacjach.

Podstawowym kryterium realizowanych badań jest jakość relacji pomiędzy klientem, a określoną firmą.
 
Na potrzeby studium, klienci, którzy uczestniczą w badaniach kwalifikowani są do różnych grup zwolenników na podstawie ich satysfakcji oraz emocjonalnego przywiązania do marki. 
 
stacja paliw, benzyna, paliwa, olej napędowy, Orlen, BP, Shell

Tankując na tych stacjach kupujesz paliwo Orlenu

Polski Koncern Naftowy Orlen, w ramach kontraktacji sprzedaży benzyn i oleju napędowego na rynek polski w 2017 rok, zawarł umowy z BP Europe, Shell Polska oraz AMIC Polska (staje Lukoil). Koncern z Płocka dostarczy również paliwo JET-A1 na...
W tym kontekście sieć stacji paliw star została liderem, plasując się przed najbardziej popularnymi na rynku niemieckim markami, jak m.in. Grupa  Raiffeisen, OMV, Shell, czy Aral.
 
- Wyniki badania to duży sukces segmentu detalicznego Orlen - nasza niemiecka marka wygrywa z wielkimi koncernami. To przede wszystkim zasługa konsekwentnej realizacji ambitnych celów segmentu zakładających adekwatnie do rynku i marki uatrakcyjnianie oferty cenowej, wysoką jakość i stałych inwestycji w poprawę funkcjonalności i estetyki stacji oraz testowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań - mówi członek zarządu PKN Orlen ds. sprzedaży Zbigniew Leszczyński.
 
Forum! GmbH to prywatna firma badania rynku z siedzibą w Moguncji, która została założona w 1996 roku w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Jana Gutenberga w Moguncji. Forum! specjalizuje się w analizie i optymalizacji relacji z klientami i pracownikami.
 
Zespół doradza krajowym i międzynarodowym firmom, pomagając im zrozumieć relacje z klientami i pracownikami oraz skutecznie je poprawiać.
 
Od 2003 roku Orlen jest obecny na największym detalicznym rynku paliw w Europie - Niemczech. Orlen Deutschland zajmuje się detaliczną sprzedażą paliw w Niemczech w ramach zarządzanej przez tę spółkę siecią paliw pod marką Star. Sieć na koniec 2015 roku liczyła 565 stacji paliw zarządzanych przez Orlen Deutschland GmbH utrzymała w 2015 roku 6-procentowy udział na niemieckim rynku detalicznym.
 
Poleć
Udostępnij